Wyciąg z Polityki ochrony danych osobowych NEPTUN APARTAMENTY sp. z o.o.
Administrator danych, NEPTUN APARTAMENTY sp. z o.o. ul. Ogińskiego 15, 71-431 w Szczecinie zapewnia, że pozyskując Państwa dane osobowe dokłada najwyższych starań technicznych, organizacyjnych i prawnych gwarantujących ich ochronę.
Państwa dane mogą zostać przetwarzane w celach związanych z organizacją pracy, w tym rekrutacją oraz prowadzeniem przez Administratora działalności gospodarczej, w tym świadczeniem oferowanych usług w branży noclegowej, miejsc krótkotrwałego zakwaterowania, usług gastronomicznych i kateringowych, zarządzania nieruchomościami, ich wynajmem, dzierżawą, zamianą, kupnem lub sprzedażą oraz świadczeniem innych usług związanych z obsługą rynku nieruchomości lub wykonywaniem robót budowlanych i wykończeniowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych, zgodnie z art. 13 ust 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 R. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) są:
Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym odbiorcom jedynie z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności regulujących ochronę danych osób fizycznych. Główną kategorią odbiorców danych są podmioty wspierające działalność Administratora w zakresie organizacji działalności i realizacji oferowanych usług. Dane mogą zostać też przekazane instytucjom w ramach opartych na przepisach prawa postępowaniach prowadzonych przez uprawnione organy i urzędy. W innych przypadkach dane mogą być powierzone do przetwarzania jedynie podmiotom związanym z Administratorem wiążącym prawnie instrumentem gwarantującym bezpieczeństwo tych danych.
Dane osobowe są przechowywane jedynie przez okres konieczny do realizacji celu, w którym zostały pozyskane, okres objęty udzieloną zgodą lub okres wynikający z przepisów prawa, w tym wynikający z okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, przechowywania dokumentów księgowych, pracowniczych bądź okresu archiwizacji.
Każda osoba, której dane dotyczą posiada w odpowiednich przypadkach prawo do:
Obowiązek podania danych może wynikać jedynie z przepisu powszechnie obowiązującego prawa. O ile Administrator nie powołuje się na wymóg ustawowy podawanie danych Administratorowi, jest co do zasady dobrowolne i umowne, jednakże niepodanie właściwych danych może skutkować brakiem możliwości lub odmową realizacji celu bądź niewłaściwą lub w innym zakresie realizacją celu, w którym są pozyskiwane, np.; brakiem możliwości zawarcia umowy z powodu braku stosownych danych klienta lub odmową zawarcia umowy z powodu braku danych koniecznych do jej właściwego wykonania.
Dane nie są poddawane przez Administratora profilowaniu ani w inny sposób zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Dane, co do zasady nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i klientom, zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora lub pracowników na szkodę, ochrony mienia oraz kontroli świadczonych usług Administrator w oznakowanych obiektach, pomieszczeniach i terenie stosuje monitoring. Nagrania monitoringu mogące stanowić dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów prawa przechowywane są do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania, w innych przypadkach Administrator przechowuje nagrania monitoringu przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.
Organem właściwym w sprawach skarg dotyczących ochrony danych osobowych w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, www.uiodo.gov.pl